Casema II
Ok, gister opnieuw aan de telefoon. Uiteindelijk wilde ik wel weer Internet hebben, toch?
Ik bellen. EIndelijk ga ik de lijn in. De wachttijd is 5 min, hoor ik de vrouwenstem liefelijk aan mij mededelen.
5 min??? Maak daar maar 15 van.
Ok niks aan de hand, had me er al op voorbereid. Oortje in en ondertussen mijn huis schoonmaken.
Tuut....
Ha, iemand aan de lijn.
Ik netjes mijn probleem uitgelegd. Keurig geholpen. Monteur komt woensdag. Mooi, woensdag dus. Maar had nog een probleem.
Ditmaal ging het om een rekening. Die jongen kon me niet verder helpen en zou me doorverbinden. Goed prima...
1 min later heb ik een wat slaperige jongen aan de telefoon.
"Kan ik voor u doen?"
"Heeft je collega dat niet verteld?"
"neuhh." (ik hoor hem nog net niet gapen)
Ik leg dus nogmaals mijn probleem uit.
Hij zou het even voor me uitzoeken en ik wordt in de wacht gezet.
Rustig ga ik nog wat poetsen. Het kan misschien ff duren denk ik nog. Ik ken dat van mijn eigen werk. Ik heb echter geen flauw idee wat hij aan het doen is.
na 15 min ga ik me toch wel zorgen maken. "Ik ga toch echt niet 20 min in de wacht zitten wachten tot ik een antwoord krijg. Zo moeilijk was mijn vraag nu ook weer niet."
20 min....
Mijn geduld is bijna. Net als ik em bedenk dat ik nu toch heel snel ga ophangen, krijg ik ene vrolijke meid aan de lijn.
"Wat kan ik voor u doen?"
Stom verbaasd vraag ik wat er met de jongen van daarnet is gebeurd.
"Welke jongen?"
"Die ik net aan de lijn had. Hij zou iets voor me uitzoeken en nu ben ik 20 min verder en heb ik jou aan de lijn."
"Uuhh, geen idee. Ik zie hier wel staan dat u met techniek heeft gebeld."
"Ja, dat klopt en die had me met een andere jongen doorverbonden."
"Ik weet het niet mevrouw, kunt u het mij nog een keer uitleggen?"
Ok, mag ik het dus nog een keer uitleggen. Na nogmaals de situatie te hebben uitgelegd, geeft het meisje me direct antwoord. Helaas kan er niets voor me gedaan worden. Standaard procedure. Ok lullig maar kan daar mee leven. Helaas heb ik wel in totale tijd 45 min aan de lijn gehangen voor 2 kleine dingetjes.
Echt van zoiets gaat me bloed een beetje koken......
1 Comments:
En de prijs voor slechtste klantenservice gaat naar ...
Een reactie posten
<< Home