donderdag, februari 2

Waarmee kan ik u van dienst zijn?

Goedemorgen, u spreekt met Gwendolin ....... waarmee kan ik u van dienst zijn?

Zo begint bij mij elk gesprek van mijn werk. Gelukkig heb ik een bandje dat zich afspeelt, want als ik het elke dag honderd keer zou moeten zeggen werd ik echt gek!

Ja, ik werk momenteel op een Call Center. Niet zo irritante waarmee we mensen met zinloze producten lastig vallen. Maar één waar mensen die van ons energie afnemen heen kunnen bellen met vragen of problemen.
Dit leverd soms wel heel vreemde gesprekken op, aangezien geen 1 klant hetzelfde is. Toevallig heb ik afgelopen week wel een heel vreemd gesprek gevoerd....

Klant "Dag, mevrouw. Ik heb bij jullie een schuld openstaan."
Ik "Ja, dat zie ik meneer."
"Ik weet zeker dat ik het bedrag betaald heb! Ik heb het pas nog overgemaakt."
"Bij ons is hier niets van bekend, maar als u het bedrag heeft overgemaakt dan kan u het betaalbewijs naar ons faxen."
"Nou, dat is een probleem. Want mijn winkel is namelijk afgelopen week overvallen en toen hebben ze mijn portemonee meegenomen, en daar zat het betaalbewijs in."

Wat mensen al niet bedenken om zich onder hun eigen schulden uit te lullen.

En heeft u wel eens gelogen om ergens vanaf te komen?

5 Comments:

At 3/2/06 14:31, Anonymous Anoniem said...

Haha.. slap verhaal van die meneer. Toen moest ie maar wachten tot het geld bij jullie was?

 
At 3/2/06 14:51, Anonymous Anoniem said...

Ik lieg minder vaak dan ik zou willen. ;)

Het is een kunst die ik niet versta.

 
At 3/2/06 14:59, Blogger Petra said...

Leuk, ik ben je collega geweest!!!

 
At 3/2/06 18:51, Blogger corinepien said...

tsja, ik bewar ook altijd mijn bankafschriften in mijn portemonnee! Is dit zo vreemd dan?

 
At 3/2/06 23:58, Anonymous Anoniem said...

Nee hoor, nooit! (Loog hij, om van de lastige vraag af te zijn.)

 

Een reactie posten

<< Home